RadioForum
RadioForum n'est pas une clique ni un groupe fermé. N'hésitez-pas à donner votre opinion et ainsi contribuer à enrichir les discussions !
Derniers sujets
Sondage
Pourquoi écoutez-vous le 985fm ?
C'est la seule station que je capte
20% / 2
Je suis un peu maso sur les bords
40% / 4
Première Chaîne est trop intello pour moi
20% / 2
Je suis accro à la pub
20% / 2

Partagez
Voir le sujet précédentAller en basVoir le sujet suivant
Admin
Petit coquin
Masculin
Artiste préféré : The Boss
http://www.radioforum.biz/

Le E Street Band intronisé au Rock and Roll Hall of Fame

le Mer 28 Mai 2014, 23:24
 Clap 

"I scored a solo recording contract with Columbia Records, and I argued to get to choose my recording 'sidemen,' which was a misnomer, in this case, if there ever was one," said Bruce Springsteen inducting the E Street Band at the 2014 Rock and Roll Hall of Fame Induction Ceremony. "So, I chose my band and my great friends, and we finally landed on E Street -- the rare, rock and roll hybrid of solo artistry and a true rock and roll band." Through various incarnations, the "mighty men and women" of the E Street Band, as Springsteen calls them, have provided a unique and powerful sonic template for Springsteen's music, combining British invasion guitar-driven rock, the joy of 1950s rock and roll and the drama and dynamics of soul music. They are showmen of the first order, and have more stamina than any rock band in the history of the music. And they had a lot of memories and kudos to the Boss to share while accepting their Hall of Fame awards.
http://www.huffingtonpost.com/the-rock-and-roll-hall-of-fame-and-museum/e-street-band-inducted-in_b_5405286.html?1401298195

SuzyQueen
False flag
Féminin
Date de naissance : 26/07/1970
Humeur : Tant qu'il ya de la musique.... Moi j'vais bien, et vous?

Re: Le E Street Band intronisé au Rock and Roll Hall of Fame

le Jeu 29 Mai 2014, 09:42
Bravo!!!! Effectivement!!! Ils auraient dû y être bien avant...

Oh que ça doit être génial de visiter ce musée!!!!! Je rêve tellement d'y aller si vous saviez!!!!
Voir le sujet précédentRevenir en hautVoir le sujet suivant